péntek, július 19, 2019
image image image image image image image image
Az állatmesék világa - EFOP tábor 2019. június 17-21. között első alkalommal került megrendezésre az EFOP pályázat keretein belül „Az állatmesék világa” című művészeti nevelés tábor. A táborban 25 gyermek vett részt iskolánk 1. és 2. évfolyamából.
Parádi tábor - EFOP A  táborban a közös erőkifejtés, a mozgáskoordinációs gyakorlatok által a gyerekek komplex fejlődésen mentek keresztül; a tisztelet, a megbecsülés, az akaraterő, a teherbíróképesség, a belső fegyelem kialakul, állóképességük, ügyességük folyamatosan javul. A versenyek és játékok során javul a gyerekek önismerete, együttműködő képessége, önkifejező képessége, kreativitása, alkotókészsége.
Ha én felnőtt volnék - EFOP TÁBOR A programban a gyerekek sokféle ajándékot és használati tárgyat kaptak a heti feladataikhoz, és a táborban sok-sok ajándékkal és mosollyal lettek gazdagabbak. A szülők elégedetten hozták minden nap gyermekeiket, és vitték haza a hét során. Sok-sok kép készült a heti eseményekről, melyből ízesítésképpen mutatunk néhányat.
Blog készítés rejtelmei - EFOP tábor Célunk volt ezek mellett, hogy a gyerekek legyenek képesek felismerni, megkülönböztetni a különböző típusú blogokat. Legyenek képesek a netikett szabályait betartva kommunikálni, véleményt kifejezni és sablonok alapján, vagy akár a nélkül saját, tematikus blogot vagy weboldalt létrehozni, arra tartalmat feltölteni.
Így kerek a világ! - EFOP tábor A tábor főprofilja a kézilabda volt, mellette voltak kisebb etapok a többi sportág megismerésére: napindító foglalkozás, akadálypálya építése és „szabadlabda idő”. Utóbbi keretein belül felállítottuk az összes sportág pályáját, mindenki annyi időt tölthetett az adott pályán, amennyi akart.
Összetartozás napja Ismét együtt énekelték a kecskeméti, nagyváradi és sepsiszentgyörgyi diákok a Tavaszi szél vizet áraszt népdalt a nemzeti összetartozás napján tartott rendezvényen, a Rákóczi iskolában.
Anyák Napi műsor Az ötödik évfolyam idén első alakalommal köszöntötte együtt az édesanyákat, nagymamákat, dédnagymamákat anyák napja alkalmából. Egy csodálatos zenei csokorral készült iskolánk nagykórusa...
Fogódzó köszönő levél Ezúton szeretnénk megköszönni mindenkinek, akik támogatták a Gála támogatói jegy megvásárlásával az Egyesületet , valamint adójuk 1% - val is hozzájárultak a Fogódzó Gyermek Segélyezési Egyesületet működéséhez.
Bízunk benne,hogy jövőre sem feledkeznek meg adójuk 1% -ról.

13.01.18.

Miért a Rákóczi iskola?

Miért a Rákóczi iskola?

 Haladva a kor igényeivel, az iskola kibővítette és új tartalommal töltötte meg az eddig is meglevő irányultságait.

ABC

Testnevelés-sport irányultság

Iskolánk határozott elképzelése, hogy labdarúgás és kézilabda sportágban felmenő rendszerben kimagasló eredményeket érjünk el. Ehhez biztosítjuk, hogy sportolóink egy osztályban tanulhassanak, szakképzett edzők segítségével fejlődhessenek. A fiúknak labdarúgásban, a lányoknak kézilabdában lesz alkalmuk a kötelező testnevelés tananyagon túl sportági edzéseken részt venni napközben és a délutáni időszakban is. A testnevelés és sport osztályban a gyerekek angol nyelvet tanulnak már első osztálytól kezdődően. 

Az iskola sportteljesítményei mindig kiemelkedőek voltak a város életében. Tárgyi adottságaink (gyönyörű sportcsarnokunk), illetve hozzáértő szakembereink nyújtanak erre garanciát. Legfontosabb terveink között szerepel az iskolai sportélet kiszélesítése, hangsúlyosabbá tétele, ezért kötöttünk egy megállapodási szerződést a KTE Labdarúgó Akadémiával, melynek keretein belül szorosan együtt működve még jobban hozzá tudunk járulni a város sportéletéhez. Ebbe a labdarúgó osztályba várjuk a tehetséges gyerekek jelentkezését.

  iskolai.program.I.kcs.14

  ABC

DSC07533

Angol - Német nyelvi irányultság

DSC07480

 A 2017/18-as tanévben egy olyan osztályt szeretnénk indítani, ahol az idegen nyelvet heti négy órában tanulhatják a gyerekek játékos formában, életkori sajátosságaiknak megfelelő szinten.

DSC07534

Ebből két közismereti tárgy - technika, ének - , tehát ezeken a foglalkozásokon angolul vagy németül beszél a nyelvet oktató pedagógus a tanulókhoz.

ABC

 

Mi történik, ha nem jól ítéltem meg a gyermekem képességeit, - kérdezheti a szülő - kiderül, hogy egész máshoz van kedve és tehetsége gyermekemnek?

tema.het.4.d.26

Ekkor sincs probléma, - hiszen a tervezett, irányultságaink bevezetése esetén -, az alapozó időszak után, 3. osztálytól az „irányultságórák” átjárhatóak lesznek, tehát ekkor válthatnak a gyerekek. Az átjárhatóságot azért csak 3. osztálytól tervezzük, mert az alapozó időszak – az első és második osztály – legfontosabb feladata az olvasás, az írás, a helyes algoritmus szerint végzett alapműveletek elsajátítása, ami a tanulók későbbi tanulmányait nagy mértékben befolyásolják.

ovisok.20

 A címben feltett kérdésre megadtuk a választ a fentiekben!

Fáriné Boros Erika
Tagintézmény-vezető

Ki olvas minket?

Oldalainkat 64 vendég böngészi
Ma, Emília napja van. Holnap Illés napja lesz.