csütörtök, június 01, 2023
image image image image image image image image
Határtalanul blog A Határtalanul! pályázat kiírását követően tanáraink rövid tanakodás után úgy döntöttek, pályáznak egy 5 napos Erdélyi kirándulásra, nekünk akkor még 6-os diákoknak. Már 7-esként, a tanév elején tudtuk meg, hogy nyertünk és a tanév végén 44 diák 5 tanárral elutazhat 5 napra Erdélybe.
Kutyás tanóra A 4. a osztály tanóráján részt vett Vörös Enikő és Véda kutya. A Kutyával Egy Mosolyért Alapítványtól érkeztek iskolánkba. A pedagógusokkal együtt végzett kutyával asszisztált bármilyen típusú foglalkozás pozitív hatással van az egyén vagy a közösség fejlődésére, hatékonyan támogatja a foglalkozás sikerességét.
Közös kerítésfestés Iskolánk a Kecskeméti II.Rákóczi Ferenc Általános Iskola idén is  megtartotta a tavaszi nagytakarítást. A szülők levágták, igazították a  növényzetet, a gyerekek takarítottak. Ezek voltak az előmunkálatok a  mai, szombati napnak, amikor a kerítés lecsiszolása után jöhetett a  kerítésfestés és még egy kis virágültetés is belefért.
Közétkeztetés adatfelvételi lap Az Ön által nevelt/gondozott gyermeknek a következő tanévre vonatkozó intézményi étkezési igényét kérjük, hogy az elektronikus ADATFELVÉTELI LAP felületén jelezze az intézményi közétkeztetést lebonyolító Ferenczy Ida Óvoda Gazdasági Hivatala felé.  
Tanulóink utazása a Cseh Köztársaságba A 2022-1-HU01-KA121-SCH-000065717 számú akkreditációs pályázatának keretében, 2022-2023. május 17-21-e között 12 tanulóval utaztunk el vonattal Dobřichovice-be, a Cseh Köztársaságba.
Országos Honismereti Verseny Az Országos Honismereti Versenyen kiemelkedő eredményeket értek el a 6.a osztály tanulói. A vetélkedő keretében a hungarikumokról oldottak meg a tanulók feladatlapokat és minden fordulóban hibátlanul küldték be a válaszaikat.
Vers és Mesemondó Verseny Idén május 8-án került megrendezésre az Iskolai Vers és Mesemondó Verseny a 3-4. évfolyamos tanulóink körében. A tanulók nagyon felkészülten, szépen érthetően, hangsúlyosan adták elő választott versüket, meséjüket. Megelevenedett előttünk Pityke a kismadár és a kökény története, vagy Simon István versei közül Mirsa a kis csikó is. 
Tavaszi nagytakarítás Elkezdődött iskolánk környékének, kis és nagy udvarának a tavaszi nagytakarítása. A tanulók pedagógusaink közreműködésével elkezdték közeli és távolabbi környezetünk rendberakását. A diákok ügyesen, lelkesen vették ki a részüket a takarításból.

10.10.11.

Pályázatok az iskolában

ujmagyarorszag_n

TIOP:

A pedagógiai, módszertani reformot támogató informatikai infrastruktúra fejlesztése a Kecskemét és Térsége Többcélú Társulás Lestár Péter Egységes Középiskola, Szakiskola és Óvoda II. Rákóczi Ferenc Tagiskolájában.

A pályázat azonosító száma: TIOP-1.1.1-09/1-2010-0022

Kecskemét és Térsége Többcélú Társulás eredményesen pályázott a Nemzeti Fejlesztési Ügynökség által az Új Magyarország Fejlesztési Terv Társadalmi Infrastruktúra Operatív Program - A pedagógiai, módszertani reformot támogató informatikai infrastruktúra fejlesztése című felhívására.

A pályázat keretében 33 600 000 Ft értékben valósul meg informatikai fejlesztés. A projekt elszámolható költségeinek az Európai Regionális Fejlesztési Alapból, valamint a Magyar Köztársaság 2009. évi költségvetéséről szóló 2008. évi CII. Törvény alapján a XIX. Uniós Fejlesztések fejezet 3. és 8. jogcímcsoport Társadalmi Infrastruktúra Operatív Program előirányzatból egyszeri, vissza nem térítendő támogatásban történő finanszírozása.

A kedvezményezett: Kecskemét és Térsége Többcélú Társulás

Címe: 6000 Kecskemét, Kossuth tér 1.

A projekt végrehajtásában részt vevő szervezet:

Lestár Péter Egységes Középiskola, Szakiskola és Óvoda II. Rákóczi Ferenc Tagiskola

Címe: 6000 Kecskemét, Tóth László sétány 2.

 

A pályázat alapvető célja a tanulás megalapozását szolgáló képességek fejlesztése és kompetencia alapú oktatás elterjesztése a magyar közoktatási rendszerben, ami közvetve hozzájárul a foglalkoztatási helyzet javításához.

A konstrukció közvetlen célja az élethosszig tartó tanulás kulcskompetenciáinak fejlesztéséhez szükséges, egyenlő hozzáférést biztosító IKT infrastruktúra megteremtése, a közoktatási intézmények számítógép állományának korszerűsítése a pedagógiai feladatok igényeinek megfelelő infrastruktúra kialakítása érdekében. A konstrukció közvetlenül hozzá járul az IKT- val támogatott 1:1 (1 diák/1számítógép) oktatási környezet bevezetéséhez és elterjesztéséhez a közoktatásban, amely egyéni és egyedileg szervezett csoportos tanulási folyamatra helyeződik, és amely még hatékonyabban támogatja az egyéni tanulás képességének és a kooperatív technikáknak a fejlesztését.

Továbbá a konstrukció hozzájárul a digitális oktatási tartalmak integrálásához a kompetenciafejlesztő oktatásban, az elektronikus mérés-értékelés, valamint az oktatási adminisztráció elterjesztéséhez.

Jelen projekt keretében az alábbi eszközök kerültek beszerzésre 33 600 000 Ft értékben:

Intézményi

beszerzés

Tanulói laptop op. Rendszerrel és digitális oktatási tartalommal

Tanári laptop op. Rendszerrel és digitális oktatási tartalommal

Tároló

(24 db laptop tárolására)

Tároló

(32 db laptop tárolására)

Wifi Access Point

Router

Összesen:

257

10

7

3

10

1

 

Tanulói laptop programba bevont tanulócsoportok:

 

A projektbe bevont tanulócsoportok

Létszám

(2011.okt. 1.)

kompetenciaterület

Mérés-értékelés

(közismereti tantárgy)

1.

2.a

Farkas Anikó

22 fő

Szociális, életviteli és környezeti

Matematika

2.

3.b

Szalóki Lászlóné

19 fő

Szociális, életviteli és környezeti

Magyar nyelv- és irodalom

3.

4.c

Kovács Tamás

21 fő

Matematika

Matematika

4.

4.d

Magyarváriné Török Éva

22 fő

Szövegértés

Magyar

5.

6.d

Hegedűsné Boros Ilona

31 fő

Szövegértés

Magyar

6.

7.a

Kaszab Éva

24 fő

Szociális, életviteli és környezeti

Ember és Társadalom

7.

7.c

Molnárné Földes Ágnes

21 fő

Matematika

Matematika

8.

8.a

Horváth Ferenc

26 fő

Szociális, életviteli és környezeti

Magyar nyelvtan

9.

8.b

Szliváné Rab Mária

25 fő

Szociális, életviteli és környezeti

Matematika

10.

8.d

Fáriné Boros Erika

29 fő

Matematika

Matematika

 


Hivatkozások:

 

TÁMOP:


A tanulók képességeinek és kulcskompetenciáinak egyénre szabott fejlesztése, megerősítése, a pedagógusok módszertani kultúrájának korszerűsítése, az iskolában a kompetencia alapú oktatás elterjesztése, valamint az egész életen át tartó tanulás képességének megalapozása, továbbá az esélyegyenlőség elvének érvényesülése.

A projekt keretén belül elkészített anyagok szabadon felhasználhatóak, hivatkozással a pályázat azonosító számára. Ezen anyagok letölthetőek az EDUCATIO és iskolánk honlapjáról!


Ki olvas minket?

Oldalainkat 99 vendég böngészi
Ma, Tünde napja van. Holnap Kármen és Anita napja lesz.