kedd, február 19, 2019
image image image image image image image image
Iskolai Helyesírási Verseny Az Iskolai Helyesírási Verseny díjkiosztójára került sor iskolánk könyvtárában 2019. február 19-én. A 4. évfolyamos tanulók két fordulón vettek részt. Első helyezett Kósa Alex a 4. c osztályból. Második helyezett Birkás Kitti 4. a osztályból. Harmadik helyezett Szűcs Erika Hanna a 4. a osztályból.
Suliles 02.16. Beiskolázási programunk része a Rákózis Szerda, melyben sulikuckón és szabadidős foglalkozáson vehetnek részt az óvodások hétről hétre még március 27-ig. Február 16-án szombaton Suliles rendezvényünkre látogattak el hozzánk a gyerekek szüleikkel együtt.
Sulikuckó 02.13. Beiskolázási programunk része a Rákózis Szerda, melynek keretében ezen a héten Sulikuckón vehettek részt az óvodások. Az egyik kis csoport tagjai egy érdekes kézműves foglalkozáson vehettek rész, ahol a kézügyesség össze volt kapcsolva a matematikával. A tündérvilág színes buborékjai jelentek meg a csoportszobában. A táblán, a padokon, mindent elleptek a buborékok.
Korcsolyázás a városligeti műjégpályán Az idei évben ismét Budapestre látogatottunk. A Városligeti műjégpályára iskolánk leglelkesebb korcsolyázói utaztak. A 47 tanulót Majsai Mária, Korsós-Szőke Tünde és Tarjànyi Tamás kísérte.
Nyílt napok Iskolánkban idén február 5-6-án Nyílt Napot tartottunk. Ezen a két napon 35 gyermek látogatott el hozzánk. Reggel Fáriné Boros Erika tagintézmény- vezető köszöntötte a szüleikkel érkező gyermekeket...
Alapítványi bál A II. Rákóczi Ferenc Általános Iskoláért Alapítvány kuratóriuma, a Szülői Közösség és a Rákóczis nevelőtestület nevében szeretettel hívjuk és várjuk Önöket  2019. február 23-án, 19 órakor megrendezendő SZÜLŐK-NEVELŐK báljára.
Szabadidős foglalkozás 01.30. Beiskolázási programunk része a Rákózis Szerda, melynek keretében ezen a héten Szabadidős foglalkozáson vehettek részt a kis óvodások. Az egyik kis csoport tagjai kézműves foglalkozáson egy farsangi bohóc fejet készítettek, színes papírból, fonalból és hurkapálcából. Az ovisok nagyon ügyesek voltak, figyeltek a tanító nénikre.
Rákóczis Szerdák-szabadidős foglalkozások Januán 16-án szerdán a Rákóczis Szerdák keretén belül a szabadidős foglalkozásokon vehettek részt a hozzánk érkező óvodások...

13.01.18.

Miért a Rákóczi iskola?

Miért a Rákóczi iskola?

 Haladva a kor igényeivel, az iskola kibővítette és új tartalommal töltötte meg az eddig is meglevő irányultságait.

ABC

Testnevelés-sport irányultság

Iskolánk határozott elképzelése, hogy labdarúgás és kézilabda sportágban felmenő rendszerben kimagasló eredményeket érjünk el. Ehhez biztosítjuk, hogy sportolóink egy osztályban tanulhassanak, szakképzett edzők segítségével fejlődhessenek. A fiúknak labdarúgásban, a lányoknak kézilabdában lesz alkalmuk a kötelező testnevelés tananyagon túl sportági edzéseken részt venni napközben és a délutáni időszakban is. A testnevelés és sport osztályban a gyerekek angol nyelvet tanulnak már első osztálytól kezdődően. 

Az iskola sportteljesítményei mindig kiemelkedőek voltak a város életében. Tárgyi adottságaink (gyönyörű sportcsarnokunk), illetve hozzáértő szakembereink nyújtanak erre garanciát. Legfontosabb terveink között szerepel az iskolai sportélet kiszélesítése, hangsúlyosabbá tétele, ezért kötöttünk egy megállapodási szerződést a KTE Labdarúgó Akadémiával, melynek keretein belül szorosan együtt működve még jobban hozzá tudunk járulni a város sportéletéhez. Ebbe a labdarúgó osztályba várjuk a tehetséges gyerekek jelentkezését.

  iskolai.program.I.kcs.14

  ABC

DSC07533

Angol - Német nyelvi irányultság

DSC07480

 A 2017/18-as tanévben egy olyan osztályt szeretnénk indítani, ahol az idegen nyelvet heti négy órában tanulhatják a gyerekek játékos formában, életkori sajátosságaiknak megfelelő szinten.

DSC07534

Ebből két közismereti tárgy - technika, ének - , tehát ezeken a foglalkozásokon angolul vagy németül beszél a nyelvet oktató pedagógus a tanulókhoz.

ABC

 

Mi történik, ha nem jól ítéltem meg a gyermekem képességeit, - kérdezheti a szülő - kiderül, hogy egész máshoz van kedve és tehetsége gyermekemnek?

tema.het.4.d.26

Ekkor sincs probléma, - hiszen a tervezett, irányultságaink bevezetése esetén -, az alapozó időszak után, 3. osztálytól az „irányultságórák” átjárhatóak lesznek, tehát ekkor válthatnak a gyerekek. Az átjárhatóságot azért csak 3. osztálytól tervezzük, mert az alapozó időszak – az első és második osztály – legfontosabb feladata az olvasás, az írás, a helyes algoritmus szerint végzett alapműveletek elsajátítása, ami a tanulók későbbi tanulmányait nagy mértékben befolyásolják.

ovisok.20

 A címben feltett kérdésre megadtuk a választ a fentiekben!

Fáriné Boros Erika
Tagintézmény-vezető

Ki olvas minket?

Oldalainkat 81 vendég böngészi
Ma, Zsuzsanna napja van. Holnap Aladár és Álmos napja lesz.